Admix en Alion gaan samen verder als Admix

Admix en Alion gaan samen verder als Admix

01-12-2025 (12:26) - Bureaus

Per 1 december 2025 gaan Admix (B2B-strategie en creatie) en Alion (digitale productie en technologie) officieel verder onder één naam: Admix. De samenvoeging is een direct antwoord op de toenemende vraag van B2B-merken naar één partner die strategie, creatie én digitale uitvoering volledig geïntegreerd aanbiedt.

Marketingafdelingen staan onder druk: versnipperde tooling, losse campagnes en verschillende leveranciers maken groei onnodig complex. Klanten vragen steeds vaker om een end-to-end aanpak met één duidelijk aanspreekpunt.
Met de integratie kunnen organisaties nu rekenen op één bureau dat de volledige marketing- en technologieketen afdekt: van merkstrategie, positionering en creatieve campagnes tot de realisatie van complexe B2B-e-

“Het onderscheid tussen ‘het creatieve bureau’ en ‘het tech-bureau’ is niet meer van deze tijd,” zegt Catelijne Bron, Co-Managing Director van Admix. “Een sterk merk en concreet businessresultaat creëer je niet in een silo. De echte waarde ontstaat wanneer strategie en executie naadloos samengaan. Door de krachten te bundelen met Alion, kunnen we garanderen dat elk interactiepunt consistent, technisch perfect en resultaatgericht is.”

Focus op meetbare groei

Met de samengang introduceert Admix strak georganiseerde groeiprogramma’s die structureel werken aan het behalen van commerciële doelen. In plaats van losse tactieken werkt het bureau met geïntegreerde trajecten die merken helpen een onderscheidende positie in de markt te claimen, zichtbaar te worden bij de doelgroepen die ertoe doen en structurele salesgroei te realiseren. Alle strategische en digitale keuzes staan in dienst van één doel: oplossingen ontwikkelen die direct bijdragen aan meetbaar businessresultaat.

Eerste fase in een langetermijnstrategie

De fusie vormt de eerste stap in een bredere, zorgvuldig opgebouwde groeistrategie. De komende periode werken de gecombineerde teams aan het verder versterken van het gezamenlijke portfolio en het verdiepen van de gecombineerde expertise.

“Onze gezamenlijke klanten plukken nu al de vruchten van deze integratie,” zegt Niels Bovendeur, voormalig CEO van Alion en nu Co-Managing Director van Admix. “We meten succes niet meer alleen aan bereik of esthetiek, maar aan concrete bedrijfsresultaten. Door merk en technologie te verenigen, versnellen we de sales cycle en vergroten we de klantwaarde.”

Het nieuwe Admix is per direct operationeel en bedient een klantportefeuille waaronder Woonnu, Xella, VBI, King en CompaNanny.

 


Media

Marketing

Economisch