Alfred neemt OnSocial over

09-04-2024 (21:35) - Bureaus

Social media & creator agency OnSocial wordt onderdeel van Alfred International. Met deze strategische samenwerking wil Alfred hun positie in het digitale landschap versterken ennog meer wegen bieden naar de "Happy Many".

OnSocial heeft zich gevestigd als pionier op het gebied van short-form videocontent, met een sterke focus op platforms zoals TikTok, Instagram Reels en YouTube Shorts. Het bureau levert diensten variërend van social media-strategieën tot concepten, productie, kanaalbeheer, influencer- en creator-samenwerkingen, en het naadloos integreren van merkcampagnes op social kanalen. Het bureau was eerder dit jaar voorgedragen bij de SAN New Kids On The Block.

Eddy Salfischberger, Managing Director bij Alfred. "De expertise van OnSocial bij het bereiken van Gen Z via creators en short video sluit perfect aan bij onze missie om merken te verbinden met de Happy Many. Naast Freddy, ons label voor merkactivatie, bieden we zo nog meer innovatieve oplossingen voor onze klanten.”

De oprichters van OnSocial, Aldwin van Pareren en Zaid El Ouardani, houden de dagelijkse leiding over OnSocial. Het bureau zal onder eigen naam blijven opereren, waardoor klanten blijven profiteren van de service en dynamiek die het bureau kenmerkt.

"Dit is een geweldige stap voor OnSocial," zegt Aldwin van Pareren. "Door onze kracht te bundelen met de merkdenkers van Alfred, kunnen we onze capaciteiten uitbreiden en onze klanten nog beter van dienst zijn. We kijken ernaar uit om samen nog veel meer tof werk te maken."
 


Media

Marketing

Economisch