Artmiks promoot zuigen in Difrax-campagne

27-11-2006 (11:55) - Bureaus

Na een bureaucompetitie heeft Difrax voor Artmiks [image builders] gekozen om een nieuwe strategie en campagne te lanceren. Difrax is een oerhollands merk in babyproducten, met internationale ambities. Waar de meeste van deze merken kiezen voor een ‘mama op een roze wolk’-strategie, richt Artmiks zich op zowel papa als mama. De vader van tegenwoordig is niet meer de grote afwezige, maar doet mee, en loopt ook met spuugvlekken op z’n driedelig de boardmeeting in. De insteek van Artmiks is Daddy Difrax: praktische tips van vaders voor vaders, met nietsverhullend beeldmateriaal: stropdassen met spuugvlekken en t-shirts met kwijldraden. De campagne wordt deze maand in Nederland gelanceerd, waarna de rest van Europa zal volgen. Middelen die Artmiks gaat inzetten, zijn  advertenties, online media, instore promotion en beurzen.

Media

Marketing

Economisch