Bever kiest Clever Strategy voor CRM-strategie

25-03-2024 (09:52) - Bureaus

Bever heeft Clever Strategy gekozen voor ondersteuning van hun eigen CRM-team.  Clever Strategy gaat cruciale rol spelen bij het smeden van persoonlijke klantrelaties, die naadloos aansluiten op Bevers duurzame missie.

De CRM-strategie van Bever richt zich niet alleen op het behouden van klanten, maar ook op het aanbieden van gepersonaliseerde en duurzame koopervaring. De focus ligt op het toevoegen van gepersonaliseerde informatie op basis van de interesses van de klant en de duurzame missies van Bever. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de kledingreparatieservice in de winkels en hun eigen atelier, dat als doel heeft om producten een maximale levensduur te geven.

Nieuwe Marketing technologie

Clever Strategy heeft een programma ontwikkeld om de groei te versnellen, gebaseerd op een 'maturity-model'. De eerste stap binnen dit model is het begrijpen van de bestaande klanten van Bever. Hierbij ligt de focus vooral op het specificeren en verrijken van klantgegevens, waardoor persoonlijke interacties met de klanten makkelijk en beter worden. Hierdoor belooft de samenwerking de groei en de klantenloyaliteit van Bever te versterken.
 


Media

Marketing

Economisch