Bureaus en JCDecaux kiezen affiches
09-03-2007 (11:04) - Bureaus
Op 4 april organiseert JCDecaux voor de vierde keer de verkiezing van de beste buitenreclame van 2006. Afgelopen maand heeft een vakkundige jury uit zo’n achthonderd posters vijf affiches geselecteerd voor de beste buitenreclame van 2006.Naast deze vakprijs zijn er 26 affiches genomineerd voor de publieksprijs. De genomineerde posters worden in de Week van het Affiche van 2 t/m 6 april geëxposeerd op het Marie Heinekenplein in de Amsterdamse Pijp. De vakjury onder voorzitterschap van Hans van Walbeek bestond uit Bas Korsten, creatief directeur/partner Selmore, Bas Engels. creatief directeur TBWA, Pieter Leendertse, partner KesselsKramer, Harry Dekker , media director Unilever, Ton Schoonderbeek, managing director Mindshare en Axel van der Straeten, commercieel directeur Hecht. De genomineerde adverteerders voor de vakprijs zijn: C1000, Lays, Sensations, Heineken, City FM en HEMA.