
Taskforce™ gaat er vandoor met vijf Dutch Search Awards
De Dutch Search Awards van dit jaar zijn uitgereikt en het performance marketingbureau Taskforce™ ging met zijn eerste deelname er van door met met in totaal vijf awards. Het bureau won onder andere twee awards in de belangrijkste PPC-categorieën: Best PPC B2B en Best PPC B2C. Daarnaast won Taskforce™ de Beste Use Case of the Year award binnen, de hoofdprijs van het evenement.
Dit jaar ontving De Dutch Seach Awards meer dan 300 inzendingen. De winnaars werden gekozen door een jury en een zaal vol vakgenoten. Hoewel het bureau pas tweeënhalf jaar bestaat, concurreerde het met bureaus die vaak al tien jaar bestaan en grotere teams hebben. Taskforce™ werd opgemerkt op het gebied van inhoud, strategie en resultaten en onderstreept de positie als snelgroeiende performance marketingbureau.
Verschillende podiumprijzen
Naast de vijf gewonnen awards van Taskforce™ behaalde het bureau ook meerdere podiumplaatsen.
Gewonnen awards:
Best Use Case of the Year
Best PPC B2C
Best PPC B2B
Best Performance Max
Best Newcomer
Andere podiumprijzen:
Best Agency Small (2e plek)
Best Full Funnel (2e plek)
Best Local (3e plek)