CCCP.com wordt COMRAD (met snor!)

15-05-2007 (12:07) - Bureaus

Productiemaatschappij COMRAD, voorheen CCCP.com, heeft zijn nieuwe identiteit onthuld. COMRAD, de grootste kweekvijver voor opkomend regie-talent, zal voortaan herkend worden aan een snor. De snorrencampagne is vandaag van start gegegaan. ‘COMRAD is Russisch voor kameraad, iemand die altijd voor je klaar staat. De snor is een personificatie van die kameraad, zonder daar een gezicht aan te koppelen’, aldus directeur Jelani Isaacs, die inmiddels zelf ook een snor heeft laten staan. ‘De snor zal in al onze communicatie een belangrijke rol gaan spelen, te beginnen met de introductiecampagne.’

Oplettende reclamebureaus zullen vandaag in hun directe omgeving al een aantal nieuwe snorren zien. Daarnaast zijn op www.comrad.nl verschillende commercials en films opgesierd met uiteenlopende snorren. De naamsverandering van CCCP.com in COMRAD is ingegaan op 1 mei jongstleden. Het bedrijf blijft hetzelfde: een productiemaatschappij voor commercials, online commercials, videoclips, korte films en speelfilms. En door te werken met jonge talentvolle regisseurs kunnen keer op keer mooie, succesvolle en spraakmakende producties worden afgeleverd.

Media

Marketing

Economisch