De Reclamefabriek op eigen benen verder

16-10-2015 (12:48) - Bureaus

De Reclamefabriek gaat zelfstandig verder. Het bureau startte in 2009, onder de vleugels van Roorda Reclamebureau, maar is inmiddels uitgegroeid tot een middelgroot bureau met een eigen klantenportfolio.

De leiding van De Reclamefabriek blijft bestaan uit managing partners Marieke de Koning, die commercieel verantwoordelijk is en Erik van de Kleut, die de regie heeft over de operationele organisatie.

Marieke de Koning: ‘Als De Reclamefabriek combineren wij de denkkracht van een reclamebureau met het pragmatisme en de techniek van een studio. Bij ons gaan creativiteit, snelheid en techniek hand in hand. Dat zorgt ervoor dat we goed werk ontwikkelen waarmee onze klanten slagvaardig hun markt kunnen bewerken.’

Volgens De Koning trekt dit beleid van De Reclamefabriek een heel eigen klantenportfolio aan. ‘We hebben een sterke eigen identiteit, een eigen propositie en een efficiënte manier van werken. In de dagelijkse praktijk stonden we al een paar jaar op eigen benen en het voelt voor ons dan ook als een logische stap om nu echt zelfstandig verder te gaan.’

De daad wordt bij het woord gevoegd met een fysieke verhuizing van De Reclamefabriek eind november naar een nieuwe, grotere locatie op de Helicopterstraat in Amsterdam.

De Reclamefabriek werkt onder meer voor Aldi, Bakker Bart, Canal Company, Olympia Uitzendbureau, Mediq Medeco en Iittala.


Media

Marketing

Economisch