Don't tell mum haakt in op recessie-hype
12-02-2009 (10:32) - Bureaus
Het glas is half leeg, de economie baart zorgen en de handen zitten in het haar. Maar niet voor communicatiebureau don’t tell mum. Want de recessie biedt juist mogelijkheden. ‘Juist nu gaat het om de creatieve geesten die binnen de beperkte ruimte hun doel weten te bereiken. Want uiteindelijk zijn het de ideeën die het verschil maken, en niet het geld’, zegt Marloes Nabben, partner don’t tell mum.
Tijd dus om de recessie te omarmen en terug te keren naar de kern van communicatie. Met de actie I love Recession wil don’t tell mum laten zien dat het draait om liefde en aandacht, óók in de marketing. Nabben: ‘Ga terug naar het begin, naar de allereerste ontmoeting. Wat was de kracht van het product, waarom wilde je deze dienst in de markt zetten? Het zijn vragen die ondergesneeuwd zijn geraakt binnen de communicatiebranche.’ Don’t tell mum wil terug naar de kern en met opdrachtgevers bekijken waar de liefdesproblemen zijn begonnen en hoe je in deze economische zware tijden tóch het maximale kan bereiken.
Op www.iloverecession.com daagt don’t tell mum opdrachtgevers uit de liefde te verklaren aan hun product. Vertel ons over de schoonheid, waarde en uitstraling van je product. Wat heeft het nodig om gezien te worden? Enne… wat zijn de liefdesproblemen in deze tijden van depressie? De drie meest liefdevolle inzendingen krijgen gratis advies, inclusief marketingconcept en uitwerking. ‘Zo willen we laten zien dat recessie vraagt om vooruitgang, niet om stilstand.’ En de startdatum van I love Recession? ‘14 februari natuurlijk!’ roept Nabben.