Dremel wil verder verjongen en kiest internationaal voor Accenture Song Amsterdam

Dremel wil verder verjongen en kiest internationaal voor Accenture Song Amsterdam

11-06-2024 (10:30) - Bureaus

Na de Europese pitch voor het merk te hebben gewonnen in september 2022, heeft Accenture Song nu ook de wereldwijde pitch gewonnen voor het merk Dremel (onderdeel van Bosch).

In een nieuwe internationale campagne, waaronder twee films geregisseerd door Tom Rijpert, positioneert het bureau de roterende gereedschappen van Dremel als ‘het meest veelzijdige gereedschap ter wereld’.

De campagne richt zich op een jonger publiek en wil de veelzijdigheid van Dremel’s gereedschappen voor doe-het-zelf taken en creatieve projecten laten zien. 

Gül Altuntaç, global storyteller bij Dremel, zegt: “Door onze uitgebreide samenwerking met Accenture Song, verjongen we het imago van Dremel verder. Met een humoristische, sociaal-gerichte benadering willen we een jonger publiek vertrouwen geven dat ze met één gereedschap (bijna) alles kunnen maken wat ze willen.”

“We zijn verheugd om op nog grotere schaal werk te creëren voor dit fantastische merk dat een beetje gekte omarmt,” voegt Leo van Oss, creative bij Accenture Song, toe.

De eerste film van de ‘het meest veelzijdige gereedschap ter wereld’ campagne is onderaan te bekijken. Een tweede film volgt tijdens de feestdagen.

Credits

Klant: Gül Altuntaç en Brooke Kashnowski
Bureau: Accenture Song
Strategie: Gijs de Bruijn en Ira Spits
Creatief: Leo van Oss en Axel van Weel
Account: Sammy-Jo Heijdra, Elisah Boektje, en Lisa Been
Bureau Producer: Anne de Ritter
Regisseur: Tom Rijpert
DOP: Job Kraaijenveld
Productie: U-Matik 


Media

Marketing

Economisch