Euro RSCG opnieuw de grootste

11-12-2009 (00:00) - Bureaus

Euro RSCG Worldwide is voor het vierde jaar in rij het grootste reclamebureau op planeet aarde. Tenminste afgaande op een optelsom van het aantal internationale accounts, aldus het Advertising Age Global Marketers Report 2009. Euro RSCG Worldwide dankt zijn toppositie in de lijst aan het continue succes, met name het aantrekken van grote internationale klanten. Recent werd het account IBM digital business binnengehaald, naast het mondiale  Dulux-account. Ook Credit Suisse en Jacob’s Creek klopten in 2009 aan bij Euro RSCG.

Met 67 mondiale accounts, houdt Euro RSCG Worldwide andere grote spelers als McCann Erickson Worldwide, Ogilvy & Mather en  BBDO op een veilige afstand.
 


Reacties

Zo'n bericht geeft me een toch een dubbel. Is dit een echte award die naast de andere prijzen in de kast komt? Wat is precies het belang van de grootste te zijn? Welke waarde heeft dat precies en voor wie? Wie heeft er bedacht dat dit een wedstrijd is, die we moeten hebben? Of is het gewoon een 'weetje'? Heeft het zijn van de grootste met kwaliteit te maken? Wat het ergens wel suggereert. Hoe zit dat? Is de grootste ook altijd de beste... of is dat weer een andere wedstrijd?

Nou, ja dat komt even spontaan in me naar boven bij dit bericht.
Arne @ 11-12-2009 21:56 uur
Nee, de grootste is gewoon de grootste. Net zoals je de grootste vis, de langste mens, de giftigste slang, de meest genereuze Nederlander, het meest bekeken programma etc. hebt. Daarnaast zegt het wereldwijd wel iets over het commerciele succes van Euro.
Paul @ 12-12-2009 17:16 uur

Media

Marketing

Economisch