Gigantisch stopcontact langs A28

06-02-2009 (11:58) - Bureaus

Langs de A28 bij Hoogeveen is het grootste stopcontact van Nederland onthuld. Op een Interbest Reclamemast is een enorm stopcontact van maar liefst 40 m2 aangebracht. De boodschap van de uiting luidt: 'Win een jaar lang gratis energie of één van de vele andere prijzen.' Deze maakt deel uit van de regiobrede massamediale campagne waarmee Electrabel zijn klanten wil vertellen dat de energieleveringsmerken Rendo Energie en Cogas Energie in het merk Electrabel omgedoopt zijn. De campagne bevat verder printuitingen in regionale dagbladen, busreclame en radiocommercials. Ook zijn alle klanten individueel geïnformeerd middels een DM-pack. De campagne is ontwikkeld door &KoenseSeverein en Electrabel en uitgevoerd door Interbest in samenwerking met Mindshare/Kinetic. Verantwoordelijk bij Electrabel zijn Marcèl Becker en Monique Kao.

 


Media

Marketing

Economisch