Grey aan 't werk voor Fortis

19-01-2010 (11:20) - Bureaus

De opdracht was: Ontwikkel een campagne die ervoor zorgt dat de business-line Commercial Banking van Fortis Bank Nederland vaker wordt opgenomen in de evoked set van CEO’s en CFO’s van middelgrote ondernemingen. Van een accountmanager wordt veel meer verwacht dan goed bankieren; het moet een vertrouwenspersoon zijn. En toen ging Grey aan het werk. Door de doelgroep kennis te laten maken met de persoon achter de bankier beoogt de campagne sympathie en vertrouwen jegens Fortis Bank Nederland op te roepen.

Wie kunnen er eerlijker over een bank vertellen dan haar klanten? Dat is dan ook wat ondernemers doen in de campagne van Grey. Authentieke verhalen die het geloofwaardige bewijs vormen van de deskundigheid en het inlevingsvermogen van de accountmanagers van Fortis Bank Nederland.
 

De Creatie kwam van Pol Hoenderboom, Phoebe Dawson, Richard Hol. De Creative Directors van deze campagen zijn Seyoan Vela en Colin Lamberton. Op account 'zit' Eva Cortenbachen de illustraties zijn van Maki via Shop Around.

 


Media

Marketing

Economisch