Hart voor de Zaak doet BEEP

16-05-2007 (10:01) - Bureaus

Met als uiteindelijk doel het werven van nieuwe, ervaren accountants is accountants- en advieskantoor Arenthals Grant Thornton een unieke arbeidsmarktcampagne gestart. Overdrijving en humor zijn daarin de belangrijkste ingrediënten. De campagne wordt in fasen aan de doelgroep gepresenteerd. In eerste instantie is het fictieve BEEP-accountantskantoor in het leven geroepen, een unicum voor de branche. Via www.beepaccountants.nl, stijlloze advertenties met visuele clichés en schreeuwende oneliners, banners en viral movies, werd de aandacht hierop gevestigd. BEEP staat voor alles wat groot en meer is. Jezelf wegcijferen voor een carrière zonder afwisseling en verantwoordelijkheid, maar mét achtdaagse werkweken. Daar draait het om. Nu, onder meer via radiospotjes, maakt Arenthals Grant Thornton duidelijk dat het achter BEEP zit en brengt het nuanceringen aan. ‘Groot betekent niet altijd beter.’ De campagne is ontwikkeld door het Leidse reclamebureau Hart voor de Zaak.

Media

Marketing

Economisch