John West vraagt Buro Benk

08-12-2009 (10:05) - Bureaus

Buro Benk, gespecialiseerd in joint marketing campagnes, gaat in 2010 aan de slag voor John West. Voor het tweede achtereenvolgende jaar wordt Buro Benk verantwoordelijk voor de uitrol van de complete joint marketing activatie campagne. Aan de opdracht ging geen pitch vooraf.

In 2009 is John West met Buro Benk een nieuwe weg ingeslagen. Na diverse consumentenonderzoeken is de nieuwe thematiek ‘Vis op zijn best’ ontwikkeld. Een below-the-line haakje waar alle marketingcommunicatie middelen voor 2009 onder zijn gehangen. Als kick-off het ‘Vis op zijn best-magazine’ in samenwerking met culinair autoriteit Delicious. De actiewebsite Visopzijnbest.nl diende het gehele jaar als spin in het web.

Ook voor 2010 staat ‘Vis op zijn best’ weer centraal. Bart de Vuijst, country manager John West: ‘Doel is om de consument meer en beter te informeren naar alle mogelijkheden met de visconserven van John West. Zowel de gebruiksmomenten zoals lunch, borrel en diner als de bereidingswijzen koud en warm, zijn hierbij key.’

Bastiaan Krips, directeur Buro Benk: ‘Joint marketing is een manier van denken. Wij geloven in de kracht van samenwerken en zoeken verbanden. Voor John West hebben we zowel samengewerkt met fabrikanten waaronder Haust als met mediapartijen zoals Sanoma Uitgevers. Samen sta je sterk!’
 


Media

Marketing

Economisch