Juryvoorzitters SAN Accenten 2024 bekend

Juryvoorzitters SAN Accenten 2024 bekend

18-11-2024 (07:30) - Bureaus

Het bestuur van de Stichting Adverteerderjury Nederland (SAN) heeft de juryvoorzitters voor de 12 vakjury’s van de SAN Jaarprijs 2024 bekendgemaakt. De juryvoorzitters gaan samen met ruim 240 juryleden, de ingezonden cases en campagnes van dit jaar beoordelen.

"Ervaring en expertise zijn essentieel voor de objectieve en zorgvuldige beoordeling van de inzendingen", geeft Jeroen van den Brink directeur SAN aan. "De juryvoorzitters hebben allemaal een sterke achtergrond in het vak en brengen een schat aan kennis mee. Dit zorgt er, in combinatie met onze duidelijke procedures en heldere criteria, voor dat we op een vakinhoudelijke en professionele wijze de allerbeste campagnes van 2024 kunnen blijven belonen."

De 12 vakjury’s zullen in maart en april 2025 het beste werk uit de ingezonden marketing- en communicatiecampagnes selecteren. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de SAN Jaarprijs-uitreiking op 5 juni 2025 in Studio 21 te Hilversum.

Juryvoorzitters SAN jaarprijs 2024

Categorie Actualiteiten : Inge Wortelboer (AH) & Emilie Heesters (Duvel)
Categorie BtoB : Karlien Serrarens (PwC) & Maartje Bersi (SNS)
Categorie Corporate : Chantal Orbon (EY) & Erik Siemens (Elsevier)
Categorie Dienstverlening : Sylvia Couweman (PostnNL) & Caroline Henneman
(PassaSport)
Categorie DV Financieel : Jolanda Ravenek (Value Factory Ventures) & René van Gerwen
(CZ)
Categorie Durables : Laura Geuze (Samsung) & Cees Hannema (Omoda)
Categorie Fast Moving : Liane Lens-Bolk (Nutritions Unilever) & Roos Bulder (Nestlé)
Categorie NP & Overheid : Regine Alewijnse (Dienst Toeslagen) & Marieke de Klein
(Museum Rembrandthuis)
Categorie Retail : Danielle Snoeij (BOL) & Trix van der Vleuten (Versuni)
Categorie Smart Idea : Froukje Claes (Eneco) & Ingrid Timmer (Canal+)
Categorie Vrije Tijd : Sander Hoefnagels (Landal) & Miranda Smit (Praxis)
Categorie Brand Excellent : Ana Henriques (TUI) & Thomas van Vessem (NLO)

Reserveren

Reserveren van je inzending in het SAN Jaarboek voor 24 december 2024. Inzenden van je case kan tot 16 januari 2025: www.sanaccent.nl/inzenden
 


Media

Marketing

Economisch