KesselsKramer leest vurrukkulluk

26-10-2011 (08:47) - Bureaus

'Het leven is vurrukkulluk' van Remco Campert staat dit jaar centraal tijdens 'Nederland Leest' van het CPNB. Deze week begint de postercampagne van KesselsKramer en beginnen de bibliotheken met het gratis weggeven van deze Nederlandse klassieker aan al hun leden. In de boekhandels is een speciale uitgave van het boek verkrijgbaar. Tot en met 18 november leest Nederland samen onder het motto 'Lezen is vurrukkulluk'. In de campagne staat een naakt groepsportret centraal. 

Nederland Leest 2011 is een gezamenlijke viering van lezen in het algemeen en van het boek van Campert in het bijzonder. De campagne laat zien dat lezen inderdaad 'vurrukkulluk' kan zijn. En zeker geen zwaarmoedige, eenzame bezigheid is. We zien in posters hoe heel Nederland samen leest en samen plezier beleeft aan dit boek. Een collectieve ervaring met een artistieke knipoog naar de tijd van vrije liefde en groepsgevoelens waarin het boek zich afspeelt. 

Het collectieve naaktportret zien we terug in alle bibliotheken en boekwinkels van Nederland en verschijnt ook op bijzondere peperbussen en abri's. 

Bureau: KesselsKramer


Creatie: Erik Kessels, Pim Gerrits, Krista Rozema


Productie: Pieter Leendertse


Opdrachtgever: Mascha Ravelli, CPNB 


Fotograaf: Bert Teunissen 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch