Kompas Publishing breidt uit met marketingdiensten

Kompas Publishing breidt uit met marketingdiensten

13-02-2025 (12:56) - Media

Kompas Publishing is afgelopen vier jaar uitgegroeid tot een van de grootste media uitgevers van Nederland, met ruim 10 miljoen bereikte Nederlanders per maand, en daardoor in trek in bij adverteerders. Om de advertentiemarkt beter te kunnen bedienden, start de uitgeverij van onder andere Kek Mama en Startpagina.nl, met het aanbieden van marketingdiensten. Dennis Kortekaas wordt de nieuwe Commercieel Directeur. 

Dennis Kortekaas heeft ruim twintig jaar ervaring in sales, marketing, en business development. In 2013 zette Dennis een belangrijke stap in zijn loopbaan met zijn toetreding tot Scoupy, waar hij als Sales Director bijdroeg aan de transformatie van een prijswinnende startup naar Nederlands’ grootste consumenten activatieplatform voor de FMCG-branche. Na een succesvolle periode bij Sanoma als Sales Director FMCG en een korte uitstap naar Datlinq, keerde hij in 2020 terug naar Scoupy als Sales Director Retail, waar hij zich richtte op datagedreven activatiecampagnes en consumenteninzicht.

Kompas Publishing en Kortekaas bouwen daarmee aan een nieuw fundament, waarbij het voor adverteerders mogelijk wordt om volledig ontzorgd te worden in het bereiken van hun doelgroep. Van creatie en promotie tot analyse en optimalisatie. "We kunnen een groot deel van de Nederlanders bereiken gesegmenteerd naar doelgroep, interesses en demografische kenmerken", aldus Aart Wallet, oprichter en CEO van Kompas Publishing.

Dennis Kortekaas: "Ik zie enorm veel kansen en mogelijkheden om met het portfolio en bereik van Kompas aan de slag te gaan. Met de juiste doelgroepbenadering en creatieve insteek van campagnes zullen wij adverteerders volledig kunnen ontzorgen en helpen hun doelstellingen te behalen."


Bureaus

Marketing

Economisch