Lensink Van Berkel gaat voor 1 merk

07-04-2008 (09:47) - Bureaus

Waar in de reclamebranche het samenbrengen van deeldisciplines al lang gemeengoed is, blijft het pr-vakgebied versnipperd. LVB Networks doorbreekt dit met de samenvoeging van Lensink Van Berkel Communicatie, Networks Unlimited en R+P redactionele vormgeving. Als LVB Networks is het bedrijf met tachtig vaste medewerkers marktleider in redactionele communicatie. De betrokken bedrijven vielen al onder dezelfde holding, maar opereerden elk met een eigen positionering. De keuze voor één merk is ingegeven door operationele redenen én de zichtbaarheid naar cliënten en arbeidsmarkt. Al jaren stijgt de vraag naar inhoudelijke vormen van communicatie. Opdrachtgevers ervaren de beperkingen van advertising en ontdekken de nieuwe balans tussen commerciële communicatie en redactionele communicatie: van redactionele marketing (gestructureerde free publicity) tot non-spot-televisie en eigen media. In zijn  dienstverlening raakt LVB Networks de concurrentie op deeldisciplines: pr-bureaus, sponsored media-uitgeverijen en tv-producenten.

Media

Marketing

Economisch