Marika Zijp creative director Grey Amsterdam

03-11-2011 (08:46) - Bureaus

Marika Zijp begint bij Grey Amsterdam als creative director. Ze neemt ruim 16 jaar ervaring in creatieve communicatie met zich mee en was eerder creative director bij MRM Worldwide en McCann Amsterdam. Hier werkte Zijp voor grote merken zoals L’Oréal, Mastercard, Nescafé, Maestro, Weight Watchers en Opel. 

Zijp zal nauw samenwerken met strategy director Paul Sijtsma, managing director Patrick Joore en digital director Peter Hoekstra, die allen eerder dit jaar bij Grey Amsterdam zijn begonnen. De gesprekken over de toekomst van Grey en de ambities daaromtrent waren aanleiding voor Marika om voor Grey te kiezen. Daarnaast sprak de combinatie van de strategische kracht van Grey als internationaal netwerk enerzijds, met een ambitieuze ondernemersmentaliteit hier in Amsterdam anderzijds, Zijp erg aan. 

Daarbij was ook de ingezette verschuiving van traditioneel reclamebureau naar een vooruitstrevend communicatiebureau gericht op conversaties een belangrijk argument om te kiezen voor Grey Amsterdam.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch