Maxima achter StrawberryFrog

31-03-2008 (10:34) - Bureaus

StrawberryFrog Amsterdam heeft sinds kort een oranje tintje. De meest recente campagne uit de koker van het reclamebureau heeft de Koninklijke Goedkeuring ontvangen van kroonprinses Maxima. De campagne die opviel in het paleis is die voor Aflatoun’s ‘Global Child Social and Financial Education Campaign 2008 tot 2010’.




Aflatoun staat voor holistische financiële en sociale educatie aan kinderen tussen de zes en veertien jaar oud. De stichting wil kinderen op deze manier motiveren om op te groeien tot economisch onafhankelijke burgers. Doel is om één miljoen kinderen te bereiken in 75 landen. StrawberryFrog Amsterdam creëerde pro-bono de splinternieuwe identiteit van Aflatoun. Die nieuwe stijl moet met zijn vrolijke kleuren en knallend design de kids aanspreken. Totempaal-stijl voor het jongste grut, stoer graffiti voor de wat ouderen kinderen.

Tijdens de lancering van de campagne onthulde Maxima het nieuwe logo en de identiteit middels gigantische kussens die ‘Aflatoun’ spelden.

Kijk voor meer informatie op www.aflatoun.nl

Media

Marketing

Economisch