Nieuw sportstrategie bureau Star/p van start met brok ervaring aan het roer

06-09-2024 (12:29) - Bureaus

Met de slogan 'Own Your Future' positioneert het nieuwe sportstrategie bureau Star/p zich als dé game changer in de sportwereld. Het bedrijf bestaat uit een performance-gedreven collectief dat commerciële waarde creëert voor sportmerken.

Star/p richt zich op het creëren van nieuwe commerciële waarde door het ontwikkelen van sportgerelateerde proposities waar je fysiek of mentaal eigenaar van wordt (IP’s) en het versterken van bestaande sportmerken. Het bedrijf werkt nauw samen met sportorganisaties en atleten om hun commerciële strategieën toekomstbestendig te maken. Star/p zal een verlengstuk van het commerciële team worden en haar kennis en kunde inzetten om de partner optimaal te laten presteren.

Lars Kappen, oprichter van Star/p, ziet een radicale verandering in hoe sportorganisaties hun commerciële potentieel kunnen benutten. “De sportwereld is al even in beweging. Traditionele modellen werken niet langer, en wij zijn hier om dat te veranderen. We hebben een strategie ontwikkeld die sportorganisaties helpt om te groeien, en die we succesvol toepassen bij een aantal toonaangevende sportorganisaties."

Met 'Own Your Future' als leidraad, daagt Star/p de status quo uit en biedt het een verschuiving voor sportorganisaties die willen innoveren en excelleren in een snel veranderende markt. "Wij zijn ervan overtuigd dat sport een unieke kracht heeft om gemeenschappen te verbinden en merken tot leven te brengen. Onze missie is om ervoor te zorgen dat sportorganisaties commercieel floreren en een positieve impact maken op de samenleving," aldus Kappen.

Over Star/p

Onder leiding van Lars Kappen als Growth Owner, Carolien van 't Hek (voorheen CEO UM) als Business Owner en Bart Visser (voorheen Executive Creative Director Blauw Gras) als Creative Strategy Owner, combineert Star/p expertise op het gebied van creativiteit, strategie en commercie.
Bart Visser: 'We kijken naar vraagstukken zowel creatief als strategisch vanuit een reclamebureau perspectief. Dit niet alleen om onze klanten commercieel meer in hun kracht te zetten, maar vooral ook om traditionele visies te doorbreken en vernieuwen.'

         


 


Media

Marketing

Economisch