Peep van der Molen naar Qi
15-12-2009 (10:13) - Bureaus
Qi heeft Peep van der Molen aangetrokken als creative director. Met ingang van januari zal hij samen met Joris Hofstede de creatieve directie vormen van het bureau. Van der Molen komt van Woedend!, waar hij drie jaar geleden aantrad. ‘We zijn erg blij met de komst van Peep. Met zijn ervaring in concept en copy betekent hij een welkome verrijking van de creatieve slagkracht van Qi’, aldus managing director Sebastiaan van Rijnsoever.

Van der Molen (49) werkte in het verleden bij onder meer Publicis/Prad en Rapp Collins. Hij won meerdere Leeuwen, Esprix en een Effie voor klanten als Rabobank, Centraal Beheer en Lotto. Samen met art director Gerard Teuben vormde hij twee jaar lang het meest bekroonde creatieve team in direct marketing. Daarnaast maakt Van der Molen deel uit van het selectieteam van Hallo Academie.
Als creatief directeur en copywriter bij Woedend! werkte hij voor onder meer Yamaha, Intermediair en Eneco. Ook speelde hij een belangrijke rol in het winnen van accounts als Kia, Vitaminwater en het wereldwijde Asics account.