Pets Place kiest voor.bone

22-01-2010 (11:24) - Bureaus

Huisdierketen Pets Place, onderdeel van De IJsvogel Groep, heeft interactief marketingbureau .bone ingeschakeld voor de online strategie en campagneontwikkeling. Pets Place is een succesvolle keten van bijna 200 dierenwinkels in Nederland. Het geven van adviezen, scherpe prijzen en de beste service zijn belangrijke speerpunten van de formule. Op online gebied wil het bedrijf die positie nu ook claimen. .bone heeft de huidige online inspanning onder de loep genomen. Op basis daarvan is een strategie ontwikkeld om alle inspanningen die het bedrijf nu al doet samen te brengen op één centraal platform. PetsPlace.nl gaat relevante informatie bieden voor meer dan 5,3 miljoen huisdierbezitters in Nederland. In 2010 groeit Pets Place uit tot een merk dat via elk kanaal haar klanten optimaal kan bedienen. Patrick Verhoef, Directeur Marketing, ziet de samenwerking met vertrouwen tegemoet: ‘.bone heeft ons de afgelopen periode verrast met creatieve ideeën. We hebben er alle vertrouwen in dat Pets Place in de nabije toekomst een prominente positie zal innemen in de online wereld op het gebied van huisdieren.’ Machiel Verkuyl, Strategy Director bij .bone: ‘De transitiefase van de huidige online activiteiten naar het nieuwe platform is erg uitdagend. We gaan er van uit dat de werkzaamheden het markleiderschap van Pets Place verder zal verstevigen.’


Media

Marketing

Economisch