Pink Marketing, Pünktlich en PEXI gaan verder als PINK

Pink Marketing, Pünktlich en PEXI gaan verder als PINK

03-12-2024 (09:02) - Bureaus

Pink Marketing, Pünktlich en PEXI (voorheen P3 Group) gaan verder onder de naam PINK. Met deze stap introduceert PINK een geïntegreerde aanpak die media, creativiteit en technologie samenbrengt. Het doel: merken de tools bieden om relevant te blijven in een razendsnel veranderende markt.

PINK maakt geen onderscheid meer tussen offline en online, marketing en communicatie, merk en performance, en dus ook niet meer tussen creatie en media. Door de drie bureaus samen te voegen, kiest PINK voor een intensievere samenwerking en verdere integratie tot een one-stop-shop voor merken.

Boudewijn de Jong, co-founder van PINK: “De scheiding tussen media, creativiteit en technologie behoort tot het verleden. De toekomst ligt in een samenspel waarin strategie en uitvoering naadloos in elkaar overlopen. Dit vraagt om een herijking van traditionele modellen, met een focus op maximale impact voor merken. Dit is geen geleidelijke aanpassing van bestaande modellen, maar een fundamentele verschuiving: een revolutie die merken dwingt om mee te bewegen of de aansluiting te verliezen.”

Technologie als sleutel tot relevantie

Met de geïntegreerde aanpak zet PINK een nieuwe standaard in de sector door merken niet alleen effectiever te bedienen, maar ook relevant te houden in een voortdurend veranderende markt. Door geavanceerde technologie in te zetten, past het bureau creativiteit en data dynamisch en persoonlijker toe. Het combineren van databronnen en creativiteit maakt het mogelijk om oplossingen te ontwikkelen die aansluiten op de steeds veranderende behoeften van de consument. Hierdoor kan PINK campagnes realtime monitoren en optimaliseren, wat resulteert in maximale impact, ongeacht het kanaal of de uitdaging.

PINK werkt voor klanten als Independer, Qmusic, Videoland, Naïf en MediaMarkt.


V.l.n.r. Boudewijn de Jong, Elsbeth Wesselink en Youri Wanders
 


Media

Marketing

Economisch