Prettig weekend: Gall & Gall

01-02-2010 (09:57) - Bureaus

Gall & Gall is een nieuwe campagne gestart. Met de pay off ‘Prettig Weekend – Gall & Gall’ claimt de drankenspeciaalzaak van Nederland het weekend, waar iedereen de hele week naar uitkijkt. Als het aan Gall & Gall ligt, wordt ieder weekend nóg prettiger. Want veel momenten lenen zich bij uitstek voor een lekker glas. Of het nou om een winter weekend, film weekend, culinair weekend, meiden weekend of joggingpak weekend gaat.

Het Amsterdamse bureau Doom&Dickson ontwikkelde de campagne, die breed ingezet wordt op tv, in de huis aan huis folder en het magazine van Gall & Gall. De tv-commercial beleefde zijn première op vrijdagavond 29 januari op RTL.

De nieuwe Gall & Gall-campagne is het vervolg op een grootschalige metamorfose die in 2009 in gang werd gezet. Met een nieuwe huisstijl, de make-over van meer dan 500 winkels en de restyling van de website en het foldermateriaal wil de marktleider de toegankelijkheid vergroten en het enthousiasme benadrukken. Gall & Gall onderstreept hiermee zijn positie als eigentijdse drankenspeciaalzaak die klanten inspireert en uitnodigt te variëren.


Reacties

Fantastische commercial! Lijkt wel een moodboard.
Kermit de Kikker @ 01-02-2010 10:45 uur
Vind de achtergrond muziek ook zeer passend, wie is het eigenlijk?
Bert @ 10-02-2010 21:40 uur
Gezongen door Marlien Hendriks.... uit Deventer !
Jacqueline @ 12-02-2010 22:30 uur
orgineel is van Aretha Franklin - Groovin
Monique @ 06-03-2010 00:09 uur
eigenlijk is het origineel niet van Aretha maar van The Young Rascals - Groovin
robin @ 06-12-2010 16:05 uur

Media

Marketing

Economisch