Robidus en nxt agency gaan samenwerking aan
Vandaag wordt officieel bekend gemaakt dat inzetbaarheidsspecialist Robidus, onderdeel van a.s.r., een samenwerking aangaat met PR-bureau nxt agency.
Het doel van de samenwerking is om de kennis en expertise van Robidus op regelmatige basis te delen in de media en zo hun thought leadership positie te versterken. De twee organisaties hebben een succesvolle pilotfase afgerond, wat heeft geleid tot een nieuwe samenwerking van een jaar. De inzetbaarheidsspecialist wil zich nu gaan richten op het delen van hun kennis via nieuwskanalen.
Duurzame inzetbaarheid
“Robidus heeft veel kennis en expertise op gebied van duurzame inzetbaarheid van personeel. Deze kennis en expertise is bevatten veel inzichten en strategieën om via de media een maatschappelijke bijdrage te kunnen leveren,” aldus Remi Kuchler, mede-oprichter nxt agency.
“Ons doel is het verlagen van de sociale zekerheidskosten van werkgevers door structureel en preventief de inzetbaarheidsproblemen op de werkvloer aan te pakken. Nxt agency kan ons erbij helpen om dit te laten landen in de media en hier op deze manier meer aandacht voor te generen. Wij kijken erg uit naar de samenwerking,” aldus Robert Wondaal, CBO bij Robidus.