Rotterdams Philharmonisch Orkest kiest voor IN10

22-07-2020 (14:12) - Bureaus

Het Rotterdams Philharmonisch Orkest is een orkest van wereldniveau met een trouwe schare fans, in Nederland, maar ook internationaal. IN10 mag voor het RPHO aan de slag met de online experience, om zo het karakter en de kwaliteit van het orkest op ieder touchpoint voelbaar te maken. Met als doel een sterk merk, een verruiming van de fanbase en - als het straks weer mag - volle zalen met ook nieuw publiek.
 
Na een pitchtraject heeft het Rotterdams Philharmonisch Orkest design & innovation agency IN10 gekozen om haar digitale transformatie mee voort te zetten. IN10 mag om te beginnen aan de slag met een aanpak voor de komende jaren, waarmee alle online initiatieven van het orkest worden verbonden en versterkt.
 

Alles is een uitvoering

George Wiegel, algemeen directeur van het Rotterdams Philharmonisch Orkest: “Vanuit het vertrekpunt ‘alles is een uitvoering’ sloot de aanpak van IN10 het beste aan bij de volgende stap die het orkest wil zetten in het veroveren van de harten van bestaand en nieuw publiek. Niet alleen bij of tijdens een concert, maar juist ook daarvoor en erna.”
 

Media

Marketing

Economisch