Ruwe Pit zoekt crossmediaal talent
14-04-2008 (10:23) - Bureaus
Ruwe Pit, het recentelijk gelanceerde platform voor jong interactief en crossmediaal talent, ging afgelopen week van start met de tweede pitch. Deze maal tekent Vodafone Nederland voor de invulling van de pitch. De opdracht: ontwikkel een crossmediale activeringscampagne voor Internet Seamless.Internet Seamless is het nieuwe abonnement van Vodafone voor de abonnee die overal wil kunnen internetten, zowel thuis als onderweg. De winnaars krijgen de kans om hun idee onder professionele begeleiding uit te werken voor Vodafone en, indien het idee genoeg potentie heeft, ook daadwerkelijk uit te voeren. Ruwe Pit is een initiatief van Generation Next en is gerealiseerd in samenwerking met IN10 Communicatie. Vijf tot zes keer per jaar zal er een pitch via het platform worden georganiseerd. Het Interactive Advertising Bureau Nederland (IAB) heeft inmiddels zijn steun toegezegd aan het initiatief, evenals Adobe, producent van de populaire software-oplossingen voor web, design en video. Meer informatie over de Ruwe Pit en deelname: www.ruwe-pit.nl.