San Jaarboek +11 procent inzendingen

09-03-2007 (10:28) - Bureaus

Het voor de 18e keer verschijnende San Jaarboek, telt ook dit jaar weer meer inzenders. Dat zei een tevreden stichtingsvoorzitter Ruud Polman tijdens de uitreiking van het eerste exemplaar aan trendwatcher Vincent Everts. ‘Er is een stijging van maar liefst 11 procent, terwijl wij vorig jaar al 7 procent meer inzendingen mochten ontvangen.'

'Het boek telt 477 pagina’s met 341 campagnes en biedt een vrijwel volledig beeld van het reclamewerk uit 2006. Er zijn praktisch geen voorbeelden van reclamewerk dat niet is ingezonden. Het is extra verheugend dat maar liefst 31 bureaus voor het eerst, of sinds enkele jaren weer, hebben ingezonden.’

San-directeur Jan van Grondelle: ‘Het zijn er maar liefst 47, maar ook de categorie Geïntegreerde Communicatie met 45 campagnes is hoger dan vorig jaar. Toen waren het er 40. De nieuwe categorie Dienstverlening Financieel telt 29 campagnes en Non-Profit/Overheid  is met 42 inzendingen hoger dan in 2005. Dat het ook in het segment arbeidscommunicatie goed gaat, toont het aantal van 35 inzendingen in de categorie Personeel. Vorig jaar was dit nog 22.’

Media

Marketing

Economisch