Sandalen suf? Niet in de Teva-campagne
15-07-2014 (07:51) - Bureaus
Het sandaalmerk Teva claimt de zomer met de #OriginalSummer-campagne. Digitaal bureau Greenberry ontwikkelde voor Teva een campagne waarbij het delen van zomerse momenten via Instagram centraal staat.
De beste foto’s met de hashtag #OriginalSummer worden geselecteerd door de Instagram-fotograaf Eelco Roos en maken kans op een US road trip naar de Grand Canyon.
Deze zomer bestaat Teva 30 jaar en viert dit met de herlancering van de Originals collectie, de sandaal waar het allemaal mee begon. Tijdens de campagne delen fans hun ‘Original Summer Moment’ via Twitter en Instagram
Klant: Teva
Bureau: Greenberry
Strategie: Jan-Willem van Beek, Marieke Pots
Concept: Jeroen Flink, Marjon Kragt, Alain Dujardin
Interactie design: Bas van Bokhorst
Design: Kjeld Meijer
Copy: Jeroen Flink, Marjon Kragt
Techniek: Studio Stomp
Account: Michael de Kruijf, Wijnand van den Heuvel
Instagram fotografie: Eelco Roos
Opdrachtgever: Barry Schmits, Nina Moerdijk
