Schiphol en FHV richting Destination Unknown

08-05-2014 (07:49) - Bureaus

FHV BBDO en Amsterdam Airport Schiphol hebben de game ‘Destination Unknown’ gelanceerd. Aan de hand van Instagram foto’s van over de hele wereld moeten de bestemmingen van Schiphol geraden worden. Zo laat de luchthaven op een unieke manier de ruim driehonderd directe bestemmingen zien, die vanaf Schiphol te bereiken zijn.
 
Het spel gaat zo: bekijk de foto’s die door locals en reizigers via Instagram gedeeld worden, en geef op een wereldbol aan welke Schiphol bestemming je op die foto’s ziet. Hoe meer bestemmingen je goed raadt, hoe verder de bestemming waar je een reis naartoe kunt winnen.
 
Schiphol Destination Unknown is bedacht en ontwikkeld door FHV BBDO in opdracht van en in samenwerking met Schiphol. Technische realisatie van de game was in handen van Superhero Cheesecake.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch