SEAT kiest voor Qi

11-04-2008 (10:50) - Bureaus

Na een bureauoriëntatie heeft SEAT Nederland besloten haar interactieve communicatie bij Qi onder te brengen. De eerste opdracht, de online ondersteuning van de start van de Worldtour van DJ Armin van Buuren (door SEAT gesponsored), is inmiddels afgerond.

Menno van de Gronden van SEAT: 'Consumenten oriënteren zich vooral via het internet als ze een nieuwe auto zoeken. Het is daarom cruciaal dat wij op deze plek zo goed en slim mogelijk aanwezig zijn. Wij zien het internet als massamedium naast tv, waarmee we ons merk op een brede groep kunnen overbrengen. Daarnaast biedt internet, in combinatie met onze events en sponsorships, veel mogelijkheden om SEAT op een impactvolle, gerichte manier te activeren. Wij geloven dat Qi, als innovatief en creatief bureau, dit samen met ons kan realiseren.'

Sebastiaan van Rijnsoever van Qi: 'Wij hadden al een hele tijd de wens om voor een automerk te werken. Dat we nu voor SEAT aan de slag mogen, hèt automerk dat begrijpt hoe je een fris en spannend automerk kunt bouwen, is voor ons een geweldige kans. Wij gaan van SEAT in korte tijd het meest succesvolle en innovatieve digitale automerk maken. Wordt vervolgd!'

Media

Marketing

Economisch