Sweetie al vaak genomineerd
16-06-2014 (08:51) - Bureaus
Opvallend is dat MediaMonks genomineerd is voor zeven prijzen. 7 Days of Rain, waarvoor MediaMonks de film- en digitale productie deed, is genomineerd voor twee Promo & Activation Lions. Sweetie, van Lemz, ontving drie nominaties in diezelfde categorie en maakt daarnaast kans op twee Direct Lions.
Heineken's 'The Legendary Posters' (Wieden+Kennedy, tweemaal) is ook in de running voor een Direct Lion. Net als JWT Amsterdams Kitkat 'Have a seat'-campagne, Publicis' 'Dead Man Tweeting' en Heinekens #shareasofa (Starcom, tweemaal).
In de categorie Promo & Activation doen naast Lemz' Sweetie JWT's Kitkat-campagne (tweemaal), DDB & Tribal Amsterdams '#sharethesofa' (Heineken), Heineken's 'Legendary Posters' (W+K), MINI's Fabulous Forty (FEL Amsterdam) en The Alzheimer Event (N=5) het prima met plekken op de shortlist.
Bij PR zijn weer 'Sweetie' (tweemaal) en VeiligheidNL (TBWA\NEBOKO) genomineerd. De winnaars in beide categorieën worden morgen bekendgemaakt.