The Social Hub kiest na uitgebreid pitchproces UM als mediabureau

The Social Hub kiest na uitgebreid pitchproces UM als mediabureau

20-11-2025 (08:00) - Bureaus

The Social Hub, het hospitality merk uit Amsterdam met 21 hotels verspreid over Europa, heeft UM gekozen als nieuw mediabureau voor al haar media-activiteiten na een uitgebreid pitchproces.

UM gaat aan de slag met de volledige mediastrategie en executie van branding tot performance, en ondersteunt The Social Hub in het verder uitbouwen van haar onderscheidende merkverhaal, ontstaan vanuit community, creativiteit en verbinding.

De keuze voor UM sluit aan op de recente uitbreiding van het wereldwijde marketingteam van The Social Hub onder leiding van Trix van der Vleuten. Met dit team zet het B-Corp gecertificeerde en impact gedreven hospitality merk in op een geïntegreerde, data-gedreven marketingaanpak die lokale relevantie koppelt aan internationale groei. "Wij bevinden ons in een interessante groeifase waarin we onze Europese footprint verder uitbreiden," zegt Trix van der Vleuten, Chief Marketing Officer van The Social Hub. "Daarbij zoeken we partners die onze creatieve ambitie delen én begrijpen hoe we impact kunnen maken bij diverse doelgroepen. UM heeft bewezen die combinatie van strategische scherpte en executiekracht in huis te hebben."

"The Social Hub is een merk dat vooroploopt in sociale impact en community building binnen de hospitality sector," zegt Justus Wever, Managing Director UM. "We zijn trots dat zij voor UM hebben gekozen om die kracht verder te vertalen naar merkimpact en meetbare groei in heel Europa."
 


Media

Marketing

Economisch