Tientreffer voor GoSpooky bij Lovie Awards 2025

Tientreffer voor GoSpooky bij Lovie Awards 2025

06-11-2025 (15:33) - Bureaus

Van AI tot entertainment, van TikTok tot XR: GoSpooky heeft dit jaar maar liefst tien Lovie Awards gewonnen. Het Amsterdamse social-first bureau werd bekroond voor werk met Samsung, HEMA, KLM en Sony. "De publieksprijzen laten zien dat ons werk écht resoneert."

De Lovie Awards, de Europese tegenhanger van de Webby's, bekronen jaarlijks het beste digitale werk van het continent. Met tien prijzen behoort GoSpooky tot een van de meest bekroonde bureaus van de editie van 2025. In totaal ging Nederland met zestig Lovie Awards na huis, het één-na-hoogste aantal.

"Wat een waanzinnige eer", aldus Liam Tjoa, founder en CEO van GoSpooky. "Ik ben vooral trots op de publieksprijzen omdat ze laten zien dat ons werk écht resoneert. Van een loveable KLM medewerker die viral ging tot een Samsung video die het internet overnam: elk project bewijst dat wanneer merken durven en communities meedoen, magie ontstaat."

De tien prijzen

GoSpooky sleepte 6 jury-awards en 4 publieksprijzen in de wacht in categorieën variërend van Best Digital Campaign tot Best Immersive Experience.

People’s Lovies
• HEMA – Slayma: People’s Lovie, Best Digital Campaign (Marketing, Advertising & PR)
• HEMA – Slayma: People’s Lovie, Best Overall Social Presence (Social)
• KLM – King Sander: People’s Lovie, Culture & Entertainment (Social)
• Samsung – Brain Rot: People’s Lovie, Video Ad Short Form (Marketing, Advertising & PR)

Silver Awards
• HEMA – Slayma: Best Digital Campaign (Marketing, Advertising & PR)
• Snap x Sony – Venom: The Last Dance: Best Extended Reality UX (AI & Immersive)
• Snap x Sony – Venom: The Last Dance: Best Immersive Experience (AI & Immersive)

Bronze Awards
• HEMA – Slayma: Best Overall Social Presence (Social)
• KLM – King Sander: Culture & Entertainment (Social)
• Samsung – Brain Rot: Video Ad Short Form (Marketing, Advertising & PR)


Media

Marketing

Economisch