Tom Stoffels nieuwe partner bij Selmore

03-05-2023 (12:26) - Bureaus

In het jaar dat Selmore Creative Agency 18 jaar bestaat, krijgt het bureau er een nieuwe partner bij. Tom Stoffels, head of account, treedt toe tot het management en krijgt daarmee een grotere rol binnen het bureau.

Tom Stoffels werkt ruim 6 jaar bij Selmore. Begonnen als account director maakte hij een paar jaar geleden de stap naar head of account. Daarmee nam hij al een deel van de taken over van Anja Froeling, managing partner van Selmore.

“Tom heeft de afgelopen jaren bewezen van grote waarde te zijn voor Selmore. Zijn nieuwe rol binnen het dagelijks management gaat zorgen voor de nodige vernieuwing en groei van het bureau. Tom brengt altijd een flinke dosis frisse energie mee, voor welke uitdaging we ook staan,” aldus Anja Froeling.

Eén van de belangrijkste verantwoordelijkheden voor Stoffels is new business. Uit een uitgebreide analyse blijkt dat Selmore een goede naam heeft bij marketeers die ervaring hebben met het bureau. Een actiever new business beleid moet ervoor zorgen dat grote klanten die het bureau nog niet kennen ook de kracht van Selmore gaan zien.

Tom Stoffels: “Onze Guiding Idea filosofie heeft zich echt bewezen. Kijk naar ŠKODA en ASN bank. Twee totaal verschillende merken, maar allebei een Gouden Effie en Consistent Accent, dat zegt wel wat. We willen dat voor meer merken bereiken. We werken nu ook hard aan de Guiding Ideas voor nieuwe klanten als Nationale Bioscoopbon, Videoland en Expert. En hebben honger naar meer.”

Samenwerking met externe partners

Tom focust zich verder op het optimaliseren van interne processen en de samenwerking met externe partners. Waarvan DotControl de belangrijkste is. Onlangs won de combinatie nog de Expert pitch. En voor de Nationale Bioscoopbon wordt op dagelijkse basis al geïntegreerd gewerkt.

Over Selmore

Selmore is een onafhankelijk creatief bureau, opgericht in 2005 en gevestigd in Amsterdam. Het management bestaat naast Tom Stoffels en Anja Froeling uit de creatieve partners Diederick Hillenius, Jakko Achterberg en Niels Westra.
 


Media

Marketing

Economisch