Total Identity maakt Vedior interactief

14-04-2008 (10:43) - Bureaus

Vedior Groep Nederland (VGN) heeft een interactief platform ontwikkeld voor onderlinge discussie, inspiratie en vernieuwing. Het platform is het resultaat van een identiteits- en communicatietraject, begeleid door Total Identity. Centraal stond de wijze waarop de relatie met én tussen de werkmaatschappijen kan worden verstevigd. ‘Be in touch’! is nu de oproep van VGN aan haar werkmaatschappijen: een concrete en positieve oproep om actief en enthousiast met elkaar in contact te staan.
 
Het platform is ondergebracht op de speciaal ontwikkelde website www.vgn.nl. Themagewijs - het eerste thema is vergrijzing - worden discussies gestart en onderling meningen uitgewisseld. Op een grote multimediawand in de ontvangstruimte in het Hilversumse hoofdkantoor is de discussie te volgen. Het belang dat de organisatie aan deze activiteiten hecht, is op deze manier letterlijk zichtbaar gemaakt. Daarnaast wordt 'als opwarmer' bij het eerste thema voor alle VGN-medewerkers een boekje gemaakt.
 
De positie van VGN als ‘onderkoepelend’ platform voor haar werkmaatschappijen krijgt zijn weerslag via endorsement van de verschillende merken met 'Inspired by Vedior Groep Nederland’. De genoemde huisstijl- en communicatiemiddelen zijn alle ontwikkeld door Total Identity.

Media

Marketing

Economisch