TPO achter niet-saaie HITT
09-02-2009 (09:57) - Bureaus
Dat industriële of zakelijke websites absoluut niet saai hoeven te zijn, wil TPO Studios met de lancering van www.hitt.nl bewijzen, de nieuwe website van het beursgenoteerde Holland Institute of Traffic Technology (HITT). Centraal in deze nieuwe site staat een revolutionaire 'online experience'; een virtuele wereld waarin bezoekers op een unieke manier kennis kunnen maken met de producten en diensten van HITT.
De HITT Groep is een technologisch paradepaardje van Nederlandse bodem. De aan Euronext genoteerde onderneming heeft vier werkmaatschappijen (QPS, HITT Traffic, Klein Systems en AD Navigation) die nationaal en internationaal actief zijn in de markt van veiligheid, beveiliging en efficiënte afhandeling van lucht- en scheepvaart. HITT staat wereldwijd bekend als leverancier van hoogwaardige ICT-oplossingen voor de lucht- en scheepvaart en bedient daarbij een zeer brede klantenkring. Van havens als die van Rotterdam en Queensland tot de luchtverkeersleiding in Beijing.
De interactieve beleving op www.hitt.nl is volledig gebouwd rond het principe 'real time situational awareness'. De producten en diensten van HITT stellen haar klanten immers in staat om altijd en accuraat informatie te ontvangen over de omgeving. In drie werelden - een haven, kustlijn en luchthaven - ervaren bezoekers op een unieke manier wat de toegevoegde waarde èn de onderlinge samenhang van HITT en haar vier werkmaatschappijen is.