USSR wint pitch NL Unlimited

07-05-2007 (10:57) - Bureaus

NL Unlimited heeft USSR gekozen als communicatiebureau na het uitschrijven van een landelijke pitch. Met de campagne ‘Dit is mijn NL’ heeft USSR de pitch gewonnen. De komende jaren gaat USSR het merk NL, de bladen NL20, NL10, NL30, NL70 en de overkoepelende landelijke website die hier bij hoort, verder in de markt zetten.

Via de pitch wil NL Unlimited het merk NL uitbouwen als hét merk dat zijn doelgroep (25-35) op de hoogte houdt van de ontwikkelingen in zijn stad op het gebied van cultuur, uitgaan en lifestyle. NL wil dat USSR zijn  ambitie, om de leukste, meest toegankelijke, informatieve en servicegerichte uitgaansportal van Nederland te worden, verwezenlijkt. Begin april  won USSR een zilveren SpinAward met Calucci the Game van Centraal Beheer. Ook heeft USSR de FWA (Favorite Website Awards) met de Kah Ra Shin voor Electronic Arts in ontvangst mogen nemen.

Media

Marketing

Economisch