Van Hulst en Horrée naar hun C-ROOTS
04-05-2007 (10:37) - Bureaus
De oud-directie van inc-21 begint een nieuw bureau voor identity & strategy: C-ROOTS. De oprichters René van Hulst en Bart-Jan Horrée herdefiniëren met C-ROOTS het begrip corporate merkstrategie. Van Hulst neemt hierbij de strategische rol op zich, Horrée is verantwoordelijk voor creatie.'Van Hulst en Horrée bekijken het organisatiemerk met een verfrissende, holistische blik en creëren concepten die gebaseerd zijn op de identiteit, de authentieke bron van inspiratie van een organisatie. Zo krijgen specialistische gebieden als marketing, communicatie, design, organisatie en innovatie scherpte, richting en maximale consistentie in alle verschijningsvormen.'
C-ROOTS wil vanuit de identiteit een nieuw domein creëren en kiest daarbij voor een praktische benadering waarmee voor een organisatie direct voordeel te behalen is. Dat is mogelijk doordat C-ROOTS de regie over alle communicatie vanuit de organisatie stuurbaar maakt. Inmiddels werkt C-ROOTS vanuit deze visie aan projecten voor organisaties als KLM, Corus, Dockwise, Inter Access, Decide en het zakenblad incompany.