Van Wanten Etcetera maakt campagne Esprix
27-01-2010 (09:53) - Bureaus
Esprix, vakprijs voor de meest succesvolle marketingcommunicatie campagne, is aangescherpt. Om de vernieuwde Esprix neer te zetten is Van Wanten Etcetera gevraagd de campagne te ontwikkelen. De Esprix is de vakprijs waarbij het primair draait om het beïnvloeden van gedrag. Dat laat de Esprix campagne zien aan de hand van bekende Esprix winnaars, maar dan voordat ze bekend zijn geworden.
Peter Paul Blommers, Esprix bestuursvoorzitter: ‘Om de aangescherpte Esprix op de juiste wijze te positioneren hebben we een heldere communicatiebelofte geformuleerd. De Esprix plannen hebben we met Van Wanten Etcetera besproken en ze vonden het een mooie uitdaging om het verhaal samen met ons neer te zetten.’
Bureau: Van Wanten Etcetera
Creatie: Willemijne van Zelst, Margot Pol, Maarten Reynen (CD), Markus Ravenhorst (CD)
Strategie: Job Koopman
Beeldbewerking: Bas Aarse
Account: Irene Harte, Luanne Quax
Klant: Peter Paul Blommers, Monique Vierdag
