Vier Radio Lion-nominaties MassiveMusic

17-06-2014 (09:51) - Bureaus

Zojuist zijn door de organisatie van het Cannes Festival of Creativity de shortlists van de categorieën Cyber, Design, Product Design en Radio bekend gemaakt. Onder anderen DDB & Tribal, MassiveMusic en W+K mogen zich met nominaties op zak op gaan maken voor een spannende awardavond later deze week.
 
In de categorie Cyber maakt DDB & Tribal Amsterdam kans op Leeuwen dankzij de adidas ‘Nitrocharge your Game’-campagne (tweemaal) en Heinekens ‘Fans of the World’. Hetzelfde geldt voor Sid Lee dat de ABSOLUT-‘Nextframe’ op de shortlist Cyber ziet staan. Wieden+Kennedy staat met EA Games ‘Life Size Messi’ op de shortlist.
 
In de categorie Design dit jaar geen nominatie voor een Nederlands bureau. Gelukkig wel in de nieuwe categorie Product Design: het G-STAR RAW-team is genomineerd dankzij het RAW FOR THE OCEANS-design (foto).
 
Bij Radio is MassiveMusic maar liefst vier keer in de race voor een Leeuw. De Nederlanders zijn medeverantwoordelijk voor de Nature’s Garden- en Hepalive-radiocampagnes. DDB & Tribal Amsterdam is tweevoudig genomineerd dankzij de TomTom Traffic-campagne. 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch