Al het goeie komt van ...
21-08-2012 (10:29) - Campagnes
Melkunie wil dat jong en oud van zuivel geniet zoals zuivel bedoeld is. Gewoon heel lekker. De nieuwe Melkunie campagne moet een significante stijging in brand awareness en propositiebekendheid realiseren. Melkunie is volledig next level. Maar aan de zuivel is niks veranderd, daar moet je niet mee knoeien, vinden ze bij Melkunie. Peer Mascini legt dit ons nog een keer haarfijn uit.
Bekijk de commercial hier.
Opdrachtgever:
Arla Foods/Melkunie
Bureau:
FHV BBDO
Creatie:
Mark Muller, Martin Cornelissen
RTV:
Peter Burger
Account:
Elwira Stuur, Johan Coops, Marcelle Menick
Strategie:
Caroline van Lieshout, Derk van Beek
Verantwoordelijk bij client:
Louis Rippen, Jolanda van den Brink, Siham Ben Malek
Productiemaatschappij:
Caviar
Regisseur:
Hans van Rijs
Offline/editor:
Ad Rietveld
Postproductie:
Postoffice
Geluid:
Marcel Walvisch
.jpeg)