Campagnes
Zwitsers sportmerk On wil laten zien waar Olympische Spelen echt om draaien
![Zwitsers sportmerk On wil laten zien waar Olympische Spelen echt om draaien](/resize/feature/public/image/2024/schermafbeelding_2024-07-25_om_14.02.40.png)
25-07-2024 - Sportmerk On lanceert in aanloop naar de Olympische Spelen "The Heart to Race," de tweede aflevering van hun "Dream Together" filmserie.
Lees verder »
Lees verder »
Beleggingsplatform eToro maakt Olympische campagne bijna volledig met AI
![Beleggingsplatform eToro maakt Olympische campagne bijna volledig met AI](/resize/feature/public/image/2024/schermafbeelding_2024-07-25_om_12.41.22.png)
25-07-2024 - Handels- en beleggingsplatform eToro lanceert zijn eerste reclamecampagne, bijna geheel geproduceerd met behulp van AI.
Lees verder »
Lees verder »
Motorola lanceert ‘Styled With Moto’, een mix van fashion en AI
![Motorola lanceert ‘Styled With Moto’, een mix van fashion en AI](/resize/feature/public/image/2024/schermafbeelding_2024-07-25_om_12.03.25.png)
25-07-2024 - Motorola lanceert een fashioncampagne geheel door kunstmatige intelligentie ontworpen, in samenwerking met het bureau heaven en bureau vice versa. Met de lancering van ...
Lees verder »
Lees verder »
British Airways doet mee aan Bridgerton-hype met video voor veiligheidsinstructies
![British Airways doet mee aan Bridgerton-hype met video voor veiligheidsinstructies](/resize/feature/public/image/2024/schermafbeelding_2024-07-24_om_17.20.31.png)
25-07-2024 - British Airways lanceert hun jaarlijkse video met veiligheidsinstructies voor aan boord.
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 24-07-2024 - Wereldwijde Olympische Nike-campagne draait om ...
- 24-07-2024 - Datingapp voor nieuwsgierige mensen lanceert ...
- 23-07-2024 - HORNBACH helpt Lowlands-gangers met knaloranje ...
- 23-07-2024 - Oudertelefoon biedt een luisterend oor bij ...
- 22-07-2024 - Havas Lemz zet alledaagse situaties in de ...
- 22-07-2024 - Rebranding Seepje van start met campagne door ...
- 19-07-2024 - Odido zet team achter topsporters in de ...
- 19-07-2024 - Kruidvat stimuleert klanten een stapje ...
- 18-07-2024 - Vans introduceert met 'Always Pushing' een ...
- 18-07-2024 - Samsung lanceert in aanloop naar Olympische ...
- 15-07-2024 - ARTE: ‘Iedereen is ergens het beste in’
- 15-07-2024 - Nieuwe campagne voor jongeren die dakloos ...
- 15-07-2024 - Tikkie maakt van je groepsreis een Groepie-reis
- 15-07-2024 - Roy van Toyota zorgt voor ‘gelijk spel’ tijdens ...
- 11-07-2024 - Kleurrijke picknickkleden door Natwerk en ARTIS
- 11-07-2024 - Nieuwe campagne voor personeelstekort bij ...
- 10-07-2024 - Den Haag: ook 'af en toe' cocaïne-gebruik houdt ...
- 10-07-2024 - Wervingscampagne GVB gebruikt AI-modellen
- 10-07-2024 - Zoete EK-inhaker Venco uit de koker van ...
- 09-07-2024 - Opmerkelijke campagne Samsung zegt vaarwel ...
- 09-07-2024 - Ambassadors maakt campagne voor Dyson met ...
- 08-07-2024 - Bureau Aanstekelijk moet het plezier in Karvan ...
- 08-07-2024 - Campagne NEMO laat zien dat technologie overal ...
- 08-07-2024 - Daphne Dekkers het nieuwe gezicht van ...
- 08-07-2024 - STL gaat tweejarige samenwerking aan met ...
- 08-07-2024 - Niet te missen: Zaanse mayo tram rijdt door ...
- 05-07-2024 - Daphne Deckers gezicht van nieuwe Diadermine ...
- 04-07-2024 - Mad. Avenue ontwikkelt Europese ...
- 04-07-2024 - Doe je updates
- 03-07-2024 - Kijk nooit meer hetzelfde na een bezoek aan ...
- 03-07-2024 - Holie waarschuwt Nederland met het Suiker ABC
- 03-07-2024 - Fightclub kijkt in de toekomst met AI-campagne ...
- 02-07-2024 - Selmore en Dotcontrol maken campagne voor ...
- 01-07-2024 - Vlammende commercial voor nieuw Aziatisch ...
- 01-07-2024 - Team5pm zet influencers in voor verfcampagne ...
- 01-07-2024 - Seksuele intimidatie vanaf nu strafbaar: ...