Campagnes
Breaker en N=5 bevrijden internetpersonages uit hun GIF-loop

10-07-2025 - Na jaren gevangen te hebben gezeten in eindeloze loops, worden iconische internet personages bevrijd uit hun GIF-loop. Breaker lanceert een opmerkelijke campagne die ...
Lees verder »
Lees verder »
Nieuwe reclamecollectief Fems on Fire doorbreekt taboe op perimenopauze

10-07-2025 - Tanya Köhler, Kiona de Vries, Ilona van de Laarschot en Eline Deutekom starten Fems on Fire, een nieuw reclamecollectief dat merken inspireert het taboe rondom de ...
Lees verder »
Lees verder »
Cortina en Lemon Scented Tea bouwen voort op succesvolle merkpositionering

09-07-2025 - In april dit jaar introduceerde het Nederlandse fietsmerk Cortina met creatief bureau Lemon Scented Tea de nieuwe merkpositionering 'Original as you'. Met de lancering ...
Lees verder »
Lees verder »
Beleef ARTIS deze zomer van zonsopgang tot zonsondergang

09-07-2025 - De Zoomeravonden zijn al jarenlang een begrip in Amsterdam en omstreken: neerstrijken op een kleedje, met een drankje in de hand en livemuziek op de achtergrond. Dit ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 09-07-2025 - PassaVoetbal rekent af met misverstanden ...
- 08-07-2025 - Fitzroy en Chuck Studios serveren zintuiglijke ...
- 08-07-2025 - Jan Smit is het gezicht van Jumbo's ...
- 08-07-2025 - PwC Nederland verslaat vooroordelen over ...
- 08-07-2025 - Nieuwe campagne Nestlé met eigen mensen in de ...
- 07-07-2025 - Van gewone aandacht naar buitengewoon werk bij ...
- 04-07-2025 - SEA Water monteert blikjeshouders op ...
- 04-07-2025 - Afscheid SNS Bank houdt tot laatste moment ...
- 03-07-2025 - Mores lanceert campagne voor sociale veiligheid ...
- 03-07-2025 - 'Het is hier geen hostel!': Stayokay rekent af ...
- 02-07-2025 - Decathlon viert jubileum van bekende innovaties ...
- 01-07-2025 - Lege supermarktschappen na stunt van Viper en ...
- 01-07-2025 - SIRE doorbreekt vooroordelen over ouder worden
- 01-07-2025 - Nieuwe ASN Bank positioneert zich als ...
- 30-06-2025 - This Agency zet volledige campagne te koop op ...
- 30-06-2025 - The Family ontwikkelt campagne voor Dappr: ...
- 30-06-2025 - Grand’Italia viert Italiaanse roots in nieuwe ...
- 30-06-2025 - ALDI speelt in op nieuwe klanten met campagne ...
- 27-06-2025 - M line en Spitse over het geheim van succes: ...
- 26-06-2025 - The Family maakt nieuwe campagne voor NIX18
- 26-06-2025 - Kesbeke viert verjaardag Amsterdam door heel ...
- 26-06-2025 - Rookvrije Generatie slaat nieuwe koers in om ...
- 25-06-2025 - Lebara en UNLIKE reiken ‘Logisch!? Award’ uit ...
- 25-06-2025 - Motrio en Buzzman temmen de Clio in verrassende ...
- 25-06-2025 - PassaVoetbal en Nike vieren vrouwen op het veld ...
- 24-06-2025 - Fietsersbond viert 50 jaar fietsgeluk met ...
- 24-06-2025 - Counter versterkt klantenbestand met ...
- 24-06-2025 - Therapeut van Sun en Storyboard maakt einde aan ...
- 23-06-2025 - Walt Wonder Schmidt verantwoordelijk voor ...
- 23-06-2025 - Hersenstichting start campagne om impact van ...
- 23-06-2025 - VodafoneZiggo kiest INDIE Amsterdam en lanceert ...
- 23-06-2025 - Nieuwe campagne Specsavers draait om scherp ...
- 20-06-2025 - KesselsKramer verlegt opnieuw grenzen met ...
- 20-06-2025 - Kruidvat lanceert nieuwe zomercampagne in ...
- 19-06-2025 - VanMoof landt haar ultieme fiets
- 19-06-2025 - Dreaver daagt zittend Nederland uit met nieuwe ...