Boels keeps you going

Boels keeps you going

01-11-2022 (11:54) - Campagnes

Het Nederlandse verhuurbedrijf Boels Rental lanceert deze maand een nieuwe wintercampagne. De online campagne 'Boels keeps you going', ontwikkeld door MIX, zal in een groot aantal Europese landen bouwers, aannemers en klussers geruststellen dat barre weersomstandigheden hun werk niet doet stilstaan.

De campagne draait om de drie belangrijkste productgroepen: heaters, verlichting en bouwdrogers. Het vaste gezicht van Boels, gespeeld door Duncan Meijering, wandelt door diverse probleemsituaties heen. De producten van Boels lossen vervolgens het probleem volledig op. 'Boels keeps you going' draait vanaf deze maand in meerdere Europese markten, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Polen en Nederland.

Vertraging grootste vijand

Frits Gunther, marketing manager Europa: “Vertraging is de grootste vijand van iedereen in onze industrie. Dat willen we dus koste wat kost voorkomen. Het project van de klant moet altijd doorgaan.” Daryl Fransz, creative lead MIX: “Duncan die continu door diverse situaties heen wandelt en problemen oplost, was naar ons idee de perfecte manier om die continuïteit weer te geven. Op de kenmerkende Boels-wijze, natuurlijk.”

Samenwerking

Het is de vierde keer op rij dat MIX en Boels Rental samenwerken. MIX, twee jaar geleden opgericht door Ashwin Murli en Mark Schoones, was eerder verantwoordelijk voor de zomercampagne 2021, wintercampagne 2021 en lentecampagne 2022. Gunther: MIX is goed in staat om iedere campagne weer wat extra’s te leveren. De briefings zijn altijd helder. Blijf doorgaan, maar dan on steroids.” Daryl Fransz: “Boels daagt ons uit om altijd een stap verder te gaan. Waar we vorige winter begonnen met still images, met een volledig nieuwe campagneidentiteit, bouwden we dat deze lente uit naar video. Daar komt nu een nog geavanceerdere schietstijl bij deze winter. Het is Boels Rental on steroids, dat is zeker.”

Credits:

Opdrachtgever: Frits Gunther & Dennis Heidlberger (Boels Rental)
Strategie & Concept & Creatieve directie: MIX
Mediastrategie & Performance: KickSo
Creative Lead: Daryl Fransz
Director of Photography: Corné van der Stelt
Campagne Design: Elise Demuynck, Ashwin Murli en Lara Schipperen
Art department: Dekker Decor
Productie: Angela Kuperus
Retouchering: Corné van der Stelt
Animatie: Kunstoff
Postproductie: Bruce Brouwn