Cumela en Total Design lanceren campagne 'Kan niet bestaat niet' op Prinsjesdag

Cumela en Total Design lanceren campagne 'Kan niet bestaat niet' op Prinsjesdag

16-09-2025 (13:18) - Campagnes

Cumela, de brancheorganisaties voor ondernemers in groen, grond en infra, en Total Design lanceren een positionerende campagne op Prinsjesdag. 'Kan niet bestaat niet' is een uitnodiging aan beleidsmakers om samen met de sector werk te maken van urgente maatschappelijke opgaven: klimaatadaptatie, woningbouw, voedselzekerheid en infrastructuur.

In de diverse middelen maakt de campagne deze opgaven zichtbaar aan de hand van concrete voorbeelden, zoals de Meanderende Maas en de Zuilense Ring. Zo wordt Cumela gepositioneerd als serieuze partner met bewijs en visie.

De campagne trapte af met een paginagrote advertentie en abri’s in Den Haag, waarop het staatshoofd met werkhandschoenen de troonrede voorleest. Want hoedjes, dassen en de Glazen Koets zijn prachtig voor één dag. Maar wat Nederland volgens Cumela echt nodig heeft, zijn goede werkhandschoenen, stevige laarzen en mensen en machines die aan de slag gaan.