
Heks'nkaas tovert kringverjaardag om in energieker feestje
Heks'nkaas lanceert haar nieuwe digital-first campagne in samenwerking met The Food Brand Shop. In de uitingen tovert de kruidenkaasdip een oersaaie kringverjaardag om in een energieker feestje.
Sophie Vermolen, brand manager, licht toe: "Nederlanders houden van borrelen, maar wat er op tafel komt is vaak voorspelbaar. Daardoor verandert een borrelmoment al snel in een routine. Heks'nkaas doorbreekt dat patroon. De campagne benadrukt dat het iconische emmertje geen gewone smeerdip is, maar een emmertje vol magie."
Na jaren van een tv-first strategie ligt de focus nu volledig op digital. De campagne bestaat uit vier onlinevideo’s die worden ingezet op Meta, TikTok, YouTube en DPG-platformen. Daarnaast wordt er social content ontwikkeld in samenwerking met Team5pm.
Ook wordt er gebruik gemaakt van User Generated Content waarbij diverse content creators op hun eigen manier laten zien hoe Heks'nkaas magie toevoegt aan hun borrelmoment.
Bekijk de digital-first campagne hier:
Credits
Opdrachtgever: HEKS’NKAAS®, Sophie Vermolen, Karin Bronsvoort, Paulien Heylen
Creative agency: The Food Brand Shop
Social content: Team5PM
Productie: Cliff+