HORNBACH trapt voorjaar af met nieuwe campagne
De lente staat voor de deur. Het is weer langer licht, de bomen bloesemen erop los, de wereld wordt steeds groener, en we krijgen steeds meer energie. Dit speciale lentegevoel staat centraal in de nieuwe voorjaarscampagne van HORNBACH, die deze week gelanceerd is.
'ieder voorjaar een nieuw begin'. Zo heet de nieuwe voorjaarscampagne van HORNBACH. Maarten Post, Hoofd Inkoop en Marketing bij HORNBACH, vertelt: "Onze nieuwe commercial begint met de hergeboorte van een volwassen man die zich uit een kleddernatte cocon worstelt en met een doffe dreun op de grond valt. Beduusd staat de man op en staat oog in oog met een groepje mensen dat op een magische plek in de natuur aan het tuinieren is in de lentezon. Hij besluit zich bij het groepje aan te sluiten en met nieuwe energie en enthousiasme te helpen om de tuin klaar te maken voor het buitenseizoen. Dat is wat lentekriebels met mensen doen."
Zonnig nieuw begin
Post benadrukt dat de kriebels die de lente met zich meebrengt, zich niet beperken tot enkel tuinieren of het individu. “Met een knipoog en een stevige dosis positieve energie speelt HORNBACH op geheel eigen wijze in op een breder, maatschappelijk verlangen: de wens naar een nieuw begin. Naar een wereld waarin we samen de schouders eronder zetten, voor de natuur en voor elkaar. De start van het voorjaar geeft verse energie voor een zonnig nieuw begin.”
De campagne is 4 maart van start gegaan met teasende (digital) out of home. Op 8 maart is de commercial gelanceerd met een 20, 30 en 45 seconden versie. Bekijk hem hieronder.