
Inholland en Dentsu Creative trappen samenwerking af met 'Skills voor het leven'
Hogeschool Inholland kiest Dentsu Creative Amsterdam als nieuw creatieve partner voor het werven van studenten. De samenwerking trapt af met de campagne 'Skills voor het leven', waarbij studenten vaardigheden delen die je niet in de boeken vindt.
Hogeschool Inholland streeft naar een sterke merkpositie onder jongeren. "Dentsu Creative overtuigde ons met een scherpe strategische blik en veel energie om een meer gedurfde en opvallende boodschap richting studiekiezers te brengen", vertelt Jessica Schipper, manager Werving & Studievoorlichting van Hogeschool Inholland.
De campagne "Skills voor het leven" laat zien wat je nog meer overhoudt aan een opleiding bij Hogeschool Inholland. Wie in studeert bij één van de vestigingen, ontwikelt cononcrete vaardigheden, inzichten en veerkracht die altijd relevant blijven in een snel veranderende wereld. Zo bereidt een opleiding bij Inholland je niet alleen voor op een beroep, maar ook op het leven.
"Tijdens het ontwikkelen van deze campagne hebben we gezien hoe inspirerend het is om écht naar studenten te luisteren. Zij laten ons zien wat hen beweegt, en zo kunnen we een campagne maken die niet alleen laat zien wat Inholland biedt, maar ook aansluit bij de belevingswereld van de studenten", aldus Pim Beekman, Managing Director Campaigns bij Dentsu Creative aan.
Aansluitende campagnestijl
De campagnestijl sluit aan op de leefwereld van studenten en maakt een connectie met wat studenten belangrijk vinden om te leren. De campagnestijl, bedoeld als aanvulling op de corporate identity, biedt extra mogelijkheden om flexibel en nog doelgerichter te communiceren.